środa, 13 czerwca 2012

Litera W

Post z serii : zaczerpnięte z netu.. Photobucket Widziałam kiedyś super pomysł( niestety nie pamiętam gdzie) ale podzielę się tym co zapamiętałam czyli jak zrobić odlew litery w moim przypadku W... A więc w miarę po kolei .. Potrzebne rzeczy: 1.Trochę tekturowych pasków w zależności jak szeroka ma być litera.. 2.Tektura na spód.. 3.Taśma 4.Klej na gorąco.. 5. Gips do odlewów i kawałki płyty g-k do wzmocnienia. Moje zdjęcia niestety nie są dokładne ale mam nadzieję,że widać o co chodzi:-) Photobucket Photobucket Przyklejamy na klej paski do tekturowego spodu.Potem układamy parę kawałków płyty g-k. Zalewamy gipsem do odlewów . Po obeschnięciu wyjmujemy z naszej domowej formy, która niestety nie nadaję się do ponownego użytku... oto efekt po pomalowaniu:-) Photobucket Photobucket Photobucket Na razie powstała tylko jedna litera ale wiem ,że będzie ich więcej:-) Mam nadzieję,że post się Wam przyda..

1 komentarz:

agila pisze...

Świetny pomysł, dziękuję i niebawem skorzystam ;]